Kosmetyki LPM

by - czwartek, września 08, 2016

Ostatnio zostałam ambasadorką marki kosmetyków- Le Petit Marseillais 
Bardzo się ucieszyłam, kiedy dostałam piękną, pachnącą paczkę.




Zawartość paczki

W ramach akcji ambasadorskiej otrzymałam do testów:

* żel pod prysznic malina i piwonia
* masło Shea i akacja
* masło arganowe, wosk pszczeli i olejek różany
* próbki do rozdania przyjaciółkom, znajomym




Żel pod prysznic Malina i Piwonia

Pierwszą rzeczą na jaką zwróciłam uwagę zaraz po otwarciu to piękny, delikatny zapach. Żel ma kremową konsystencje. Bardzo łatwo rozprowadza się go po skórze.
Kąpiel z użyciem tego kosmetyku jest bardzo przyjemna.


Masło Shea i Akacja

Jest to kolejny kosmetyk, który dostałam do testowania. Ma bardzo przyjemny zapach. Jego konsystencja sprawia, że bardzo łatwo rozprowadza się go po skórze. Jest intensywnie nawilżający oraz pochodzi z naturalnych składników.


Masło Arganowe, Wosk Pszczeli i Olejek Różany 

To masło sprawia, że nasza skóra jest nawilżona przez 24 godziny. Tak jak i poprzednie kosmetyki ma piękny, delikatny zapach. Dobrze się pieni i spłukuje.


Opinia

Wszystkie kosmetyki sprawiają, że czujesz się świeżo, a Twoja skóra jest odpowiednio nawilżona. Kąpiel dostarcza wiele pozytywnych wrażeń. Moja ocena to 5/5


#ambasadorkaLPM


You May Also Like

0 komentarze

Witam Cię w naszym Tosinkowie. Będzie mi miło jeśli napiszesz parę słówek ;-)