Idealny prezent dla małej dziewczynki

by - środa, listopada 09, 2016

Wiele osób zastanawia się co kupić małej dziewczynce na urodziny. Ja chyba znalazłam odpowiedź na to pytanie- lalkę z kolekcji  Berenguer Boutique


Lalka jest niedużych rozmiarów, wykonana z wysokiej jakości winylu. W całości powstaję w mieście Castalla, w Hiszpanii.  Do wyboru z tej kolekcji mamy aż 4 jej modele. 

Nasza Carla jest blondynką o pięknych, długich włosach idealnych do czesania. Jej oczka są koloru błękitnego i zamykają się .Bardzo dokładnie zostały połączone części winylowe wraz z materiałowymi.  Ubrana jest w ubranka, które zostały wykonane  z przyjemnego w dotyku materiału. Wysokość lalki to 36 cm. Ze względu na jej wielkość możemy ją wszędzie ze sobą zabrać.
 Lalka Carla jest oryginalna, wyróżnia się na tle innych lalek.
Antosia jest nią zachwycona, laleczka wszędzie jej towarzyszy.
Z całego serca polecamy ; )

Poniżej kilka ujęć Antosi z Carlą podczas zabawy















Laleczka można kupić TU

You May Also Like

2 komentarze

  1. Wiadomo, lalka zawsze na pierwszym miejscu, ja teraz w bibabu szukałam ciekawych rzeczy i dla chrześnicy kupiłam plecaczek w kształcie biedroneczki i pluszaki, też była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super lala, wlasnie szukalam czegos dla Polyanny z bloga http://www.jamaska.pl/. fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię w naszym Tosinkowie. Będzie mi miło jeśli napiszesz parę słówek ;-)