Kuchenka Prairie

by - piątek, marca 04, 2016

Nasza Antosia od pewnego czasu bardzo chciała stać się małą kucharką.  Marzyła o swojej pierwszej kuchence. Te które miała po siostrach były plastikowe i szybko się zepsuły. Postanowiliśmy znaleźć dla niej kuchenkę, która będzie trwała i będzie sprawiała jej dużo radości podczas zabawy. 





Przeglądając oferty w internecie natrafiłam na sklep Pirum,
który posiadał w swojej ofercie kuchenkę, która od razu mi się
spodobała. Wiedziałam, że nasza Tosia będzie nią zachwycona. Cena
również była bardzo atrakcyjna w porównaniu z innymi ofertami.




Od razu skontaktowałam się z firmą, gdzie dowiedziałam się jak długo będę czekała na przesyłkę i jaki jest jej koszt wysyłki do Polski. Obsługa jest profesjonalna i można z nimi korespondować w języku polskim, angielskim i niemieckim. Przesyłka dotarła do mnie w 5 dni od dokonania przelewu. Przesyłka była profesjonalnie zapakowana i przygotowana na
trudy podróży. Montaż kuchenki nie sprawił nam żadnego problemu, a dostarczył wiele radości. Wszystkie elementy były dokładnie opisane i idealnie pasowały do siebie. Jakość ich wykonania była na wysokim poziomie. Efekt końcowy był oszałamiający. Tosia od razu przystąpiła do gotowania.





Każdy dzień zaczyna zabawę od przygotowania na swojej
kuchence potraw dla całej rodziny. Może kiedyś wystąpi w programie
Master Chef Junior :) 

Wszystkim serdecznie polecam ten produkt i sklep Pirum 

You May Also Like

0 komentarze

Witam Cię w naszym Tosinkowie. Będzie mi miło jeśli napiszesz parę słówek ;-)