Elegancki spacerek

by - niedziela, listopada 24, 2013

Już dziś zapraszam do oglądnięci nowego postu. W roli głównej moja księżniczka Antosia. Przepraszam, że wczoraj nie dałam tego new posta ale coś mi wypadło. Ale już jest.....
ZAPRASZAM SERDECZNIE !!!!


Prosimy również o polubienie naszego FB~ wego profilu. Każdy like się dla nas liczy.
https://www.facebook.com/pages/Toiowo,czyliTosinkowo/1416709531878006


A teraz dwa wiersze:





1.„Mały człowieczek idzie w me ślady,
pyta o drogę, prosi o rady.
Zbłądzić nie mogę, choćby się chciało,
bo pójdzie za mną pewnie i śmiało.

Oczka swe ciągle na mnie obraca
i naśladuje, to jego praca.
Jestem wyrocznią i nie dam rady,
mały człowieczek, idzie w me ślady.

W wiosennym słońcu, w zimowym śniegu,
rzeźbi i tworzy w marszu i biegu,
na długie lata przyszłej dekady,
człowieczek, który idzie w me ślady.






2.Pochylona nad maleńkim snem,
Liczę po matczynemu oddechy.
Pokrywki z powiek stukają bezgłośnie.
Zagotowała się słona zupa ze wzruszenia.

Zamyślona, przy niewinnym istnieniu,
Dotykam uśmiechem muszelek uszu.
Skrzydlate dłonie otaczają wszystko.
Zamknęła się miękka, opiekuńcza brama .

Pokrzepiona dawką tkliwego widoku,
Przykrywam pocałunkiem policzki.
Myśli poukładane na kupkę spełnienia,
Śpiewają w rytmie serca:
Jestem mamą!
Jestem mamą!
Jestem mamą!


 
 







You May Also Like

0 komentarze

Witam Cię w naszym Tosinkowie. Będzie mi miło jeśli napiszesz parę słówek ;-)