Święty Mikołaj

by - piątek, grudnia 06, 2013

-Mówiłam może wam, że widziałam Świętego Mikołaja???
- Nie... A to zaraz wam opowiem.
- Dziś w nocy po godzinie 12.00 widziałam jak roznosi prezenty.
  Przyszedł do mnie do domu i takie zadanie mi daje;
,, Malinowa Mamo, wiem że bloga masz od nie dawna. Widzę że coraz to więcej osób cię odwiedza. Mam dla ciebie ważne zadanie. Dawaj na ten swój blog dużo postów, organizuj konkursy oraz testuj i opiniuj tu różne produkty- a będziesz mieć jeszcze więcej gości i odwiedzin na Blogu oraz więcej like-ów na Facebook-u. Trzymaj tak dalej!!!"
A i bym zapomniał daj tu zdjęcia Tosi mojej Pomocnicy!!! NIE ZAPOMNIJ

Więc tak oto w ten sposób może jeszcze dziś na blogu ukarze się NEW POST- Tosia Pomocnica Świętego Mikołaja.

You May Also Like

0 komentarze

Witam Cię w naszym Tosinkowie. Będzie mi miło jeśli napiszesz parę słówek ;-)